A legfontosabb információk 3 percben

Utazás előtt

Ajánlatkérés, kapcsolatfelvétel:
Választhat az oldalon elérhető ajánlatok közül. Az útajánlat keresőben beállíthatja igényeit. A kívánt utazási ajánlat kiválasztása és néhány, kapcsolattartási adat kitöltése után elküldhető az ajánlatkérés.

Ha személyi utazásszervezőnkkel szeretné felvenni a kapcsolatot, akkor válasszon munkatársaink közül a Személyi Utazásszervező menüpontban az oldal jobb felső részén. A kapcsolatot a munkatársunk adatlapján található telefonszámon vagy email címen tudja felvenni.

Az ajánlatkérés elküldésekor célszerű feltenni a felmerülő kérdéseket, leírni az egyéni igényeket is. Az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséggel nem jár!

A TravelGOO! válasza az ajánlatkérésre:
Személyi utazásszervezője munkanapokon 12 órán belül válaszol az ajánlatkérése, illetve további kérdéseket tehet fel. Majd árkalkulációt készít az utazási szolgáltatásokra, mely alapján Ön eldöntheti, szeretné-e véglegesen megrendelni!

Az ajánlatok érvényessége:
E-mailben küldött ajánlataink az ajánlatkészítés pillanatában érvényesek az árak és szabad helyek tekintetében. A legtöbb utazásszervező cég dinamikus árakkal dolgozik, ami azt jelenti hogy a repülőjegy és szálláskapacitások többféle csatornán és különböző árakon érhetőek el. Személyi utazásszervezőnk célja, hogy az adott járatokra és szálláshelyre az ajánlatkészítés pillanatában elérhető legkedvezőbb árat találja meg Önnek. Gyakorta előfordul, hogy a konkrét helyfoglalási igény jelzésekor a korábban kiajánlott helyek és árak már nem érhetőek el, ilyenkor általában kisebb vagy jelentősebb díjkülönbözettel, de igényelhető a helyfoglalás. Az ajánlat csak visszaigazolt helyfoglalás alapján kötelező érvényű!

Opciós (feltételes) helyfoglalás - kötelezettség nélkül:
Lehetőség szerint az ajánlatkérés mellé opciós (feltételes) helyfoglalás is készül, ami nem jelent az Ön számára kötelezettséget, azonban a kiajánlott árak és szolgáltatások ez esetben az Ön rendelkezésére tarthatóak bizonyos határidőig. Munkatársunk válaszában közli, ha ilyen opciós helyfoglalásra lehetőség nyílt. Egyéb esetben az árak és szolgáltatások a szabad helyek függvényében érvényesek azok visszaigazolása csak megrendelés és befizetés esetén lehetséges.

Vízum és egészségügyi előírások:
A www.utazaselott.hu honlapon megtekintheti az Ön által választott úticél/okra vonatkozó aktuális előírásokat. Az egyes országok hivatalos információit a Konzuli Szolgálat honlapján találja. Személyi utazásszervezőnk a kiválasztott úticélnál felhívja erre figyelmét. Ezek megismerése és betartása mindenkor az utas felelőssége.

Útlemondási (storno-) biztosítás:
Az utazás megrendelésével egy időben Önnek lehetősége van lényegesen csökkenteni anyagi kockázatát az előre nem várt eseményekkel kapcsolatban (pl. saját vagy közeli hozzátartozó olyan balesete, megbetegedése, halálesete mely az utazást megakadályozza). A biztosítás díjáról és szabályzatáról munkatársunk tájékoztatást nyújt.

Teljes körű utasbiztosítás (BBP biztosítás):
Az Ön utazásához olyan utasbiztosítás megkötésére van lehetőség, mely lefedi azokat a kockázatokat, melyek egy utazás során előfordulhatnak (pl. baleset, megbetegedés, poggyászkár, felelősség biztosítása, jogvédelem). Az európai közösségi kártyán, valamint a bankkártya biztosításokon lényegesen túlmenően csökkenti az anyagi kockázatot és professzionális segítségnyújtásban bízhat a nap 24 órájában! A biztosítás díjáról és szabályzatáról munkatársunk tájékoztatást nyújt.

Megrendelés, befizetés:
Amikor Ön e-mailben visszajelzi megrendelési igényét a megismert árkalkuláció alapján, munkatársunk elkészíti és elküldi Önnek az utazási szerződést és a befizetést segítő díjbekérőt. Általában lehetőség nyílik a foglalást 40% előleg befizetéssel véglegesíteni, kivéve ha az utazásszervező ettől eltérő feltételeket nem határoz meg (pl. akciós utak esetében, vagy az indulási időponthoz képest egy hónapon belüli jelentkezés esetén) - erről mindenkor tájékoztatást adunk. A hátralék befizetése általában 35 nappal az utazás megkezdése előtt esedékes.

Visszaigazolás – véglegesítés:
Az utazási szerződés aláírását és a befizetést követően véglegesen visszaigazoltatjuk a megrendelt utazási szolgáltatásokat. Amennyiben ez bármilyen okból nem lehetséges (pl. már nem áll rendelkezésre szabad hely), alternatív lehetőséget biztosítunk. Ennek elfogadása nem kötelező, és ebben az esetben a szerződéstől teljes díjvisszafizetés mellett lehetséges az elállás.

Utazási szerződés:
A szolgáltatások megrendelésével, visszaigazolásával és az előleg befizetésével létrejön az utazási szerződés az utas és az utazásszervező között. A TravelGOO! Utazási Iroda a szerződés létrehozásában mint utazásközvetítő vesz részt. Az utas az utazási szerződés megkötésével az utazásszervező által közzétett általános szerződési feltételeket fogadja el.

Utazási dokumentumok:
Az utazás indulása előtt 4 nappal elkészítjük és e-mail útján eljuttatjuk a szükséges dokumentumokat (pl. részvételi jegy, utasbiztosítási kötvény, szállás-voucher, repülőjegy, transzferjegy). A legtöbb esetben ezek egyszerű, névre szóló dokumentumok, mivel az adatok nyilvántartása és továbbítása elektronikusan történik így jelentőségük csak a jogosultság igazolására korlátozódik, kivéve pl. repülőtéri beszállókártya, amit kötelező kinyomtatni, vagy okostelefonra letölteni és a bejelentkezésnél felmutatni.

Ügyintézés elektronikusan:
A TravelGOO! elsősorban e-mail útján, letölthető pdf formátumban továbbítja a dokumentumokat (a legtöbb számítógép/okostelefon meg tudja nyitni a pdf dokumentumokat, ha mégsem, ingyenesen telepíthető a pdf olvasó program).

Az utazási szerződés aláírása elfogadó nyilatkozat kitöltésével lehetséges, mely egy elektronikus űrlap egyszerű kitöltését jelenti. Ugyancsak elektronikus űrlap segítségével küldhetőek be a még hiányzó személyi adatok is. Egyes utazásszervezők a fentieknél szigorúbb szabályokat alkalmaznak, így pl. elképzelhető hogy külön megrendelő nyomtatvány, nyilatkozat kitöltését kérik. Ezek szükségességéről munkatársunk mindenkor tájékoztatást nyúlt. Ez esetben posta, vagy fax, szkennelt dokumentumok e-mail útján történő küldésére is szükség lehet.

Munkatársunk a dokumentum elküldésekor felhívja a figyelmet arra, hogy mely dokumentumok nyomtatása szükséges feltétlenül (pl. repülőtéri beszállókártya). Ebben az esetben Önnek el kell végeznie a nyomtatást ahhoz, hogy a szolgáltatást igénybe tudja venni. Kérjük időben jelezze, ha a nyomtatás nem lehetséges, és postai úton igyekszünk továbbítani a szükséges dokumentumokat.

Fizetési módok:
A befizetés legegyszerűbb módja a banki átutalás vagy banki készpénz befizetés.

HUF bankszámla: 12094507-01565984-00100003
EUR bankszámla: HU66 1209 4507 0156 5984 0020 0000 BIC: UBRTHUHBXXX
(Raiffeisen Bank Zrt.)

Travelgoo Idegenforgalmi Kft.

A közleményben minden esetben kérjük feltüntetni a munkatársunk által megadott megrendelés számot a befizetések azonosíthatósága érdekében.

Készpénzzel vagy bankkártyával történő befizetésre – és személyes ügyintézésre – szombathelyi vagy budakalászi munkatársunknál van lehetőség, előzetes időpont egyeztetés alapján. Telefon: 94/505-555 (Szombathely), 26/999-366 (Budakalász)

Barion elektronikus pénztárcával is lehetőség van forint befizetésére. A befizetést a hello@travelgoo.hu azonosítóra kérjük címezni!

 

Ügyeleti telefonszám érvényes utazási szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére:

+36-30-3092211

 

A TravelGOO! névjegye okostelefonra:

(QR-kód a névjegy mentéséhez)

 

Utazás után

Visszajelzése fontos számunkra. Nagy örömmel vesszük ha utazásáról ír néhány gondolatot, tapasztalatot, kritikát, amit megoszthatunk azokkal, akik a jövőben választanának hasonló utazást. A rövid kérdőívet az utazási dokumentumokkal együtt küldjük el Önnek!