Állás: irodai adminisztrátor - Szentendre

A TravelGOO! Idegenforgalmi Kft. irodai adminisztrátor munkatársat keres, azonnali belépéssel!

Munkavégzés heti 20 órás munkarendben, a TravelGOO! szentendrei, belvárosi utazási irodájában.

 

Elvárások a munkakör betöltéséhez:

  • kiváló kommunikációs készség
  • pozitív alaptermészet, ügyfélközpontúság, felelősségtudat, határozottság
  • webes rendszerek gyors átlátása, gyakorlat azok használatában
  • adatok pontos kezelése, jó koncentráció 

 

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • szakirányú végzettség (pl. idegenforgalmi ügyintéző)
  • kreativitás, dinamizmus, proaktivitás
  • angol és/vagy német nyelv jó kommunikációs szintű használata
  • webes CRM és/vagy CMS rendszer kezelése
  • Szentendre, vagy környéki lakóhely

 

Feladatok:

  • renszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel: személyesen, telefonon, elektronikus csatornákon keresztül
  • kapcsolattartás a TravelGOO! személyi utazásszervező munkatársaival
  • adatrögzítés, adatok rendszerezése és felügyelete, statisztika készítése
  • megrendelések adminisztrációja
  • postázás, banki ügyintézés 

 

Amit kínálunk:

  • professzionális eszközök a munkához
  • fix bérezés

 

Munkavégzés helye: SZENTENDRE belváros
Heti munkaidő keret: 20 óra
Kezdés: 1-2 héten belül
A pozíció nyitva: 2018.07.16-tól

 

Jelentkezni a zsolt.grunwald@travelgoo.hu email címre küldött bemutatkozó levéllel és szakmai önéletrajzzal lehet!